Proteín alebo BCAA

Produkty, výrobcovia, skúsenosti s doplnkami výživy

Proteín alebo BCAA

Poslaťod jaroman23focus » 09 Apr 2013 18:15

Čo by ste mi skôr odporúčali. Proteín 5x denne (po prebudení, na desiatu, pred tréningom, po tréningu, pred spaním) alebo kombináciu proteín + BCAA(BCAA po prebudení a pred tréningom a proteín na desiatu, po tréningu a pred spaním). Stravu mám OK, momentálne mám rysovačku.
Obrázok užívateľa
jaroman23focus
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 09 Apr 2013 18:11

Re: Proteín alebo BCAA

Poslaťod BALBOA » 10 Apr 2013 04:57

To dosť záleží od individuálnych požiadaviek a samozrejme aj prostriedkov. Skôr by som sa priklonil k druhej možnosti s BCAA, ktoré sa do rysovačky hodia a vytvoril by sa aj priestor na viac pevných jedál. Inak koľko pevných jedál máš denne a koľko bielkovín chces prijímať?
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Proteín alebo BCAA

Poslaťod jaroman23focus » 10 Apr 2013 06:17

Denne mám 4 jedla. 5:30 odmerka Recon, 6:00 raňajky (3 vajíčka, celozrnný chlieb, kečup light), 9:00 desiata (proteín), 11:30 obed (vždy 250g kuracie a ryža. Ak mám tréningový deň dávam 150g, v netréningový 100g), 14:30 proteín + Kreagenic, 17:00 po tréningu odmerka Recon, 17:30 jedlo (to isté čo na obed), 19:30 večer (150g tuniak + vždy iná zelenina varená v pare), 21:30 proteín. V netréningový deň to isté len 3 jedlo jem 200g Treska, losos,... Animal Pak s raňajkami a obedom. Kĺbovka, probiotíká s raňajkami. Psyllium s proteínom na desiatu a pred spaním. Jediné čo chcem je zameniť Recon za BCAA alebo proteín lebo Recon má v 1 dávke 40g až 20g sacharidov. A preto chcem vedieť čo je lepšie či proteín alebo kombinácia s BCAA. Finančnú stránku neriešim. Výška 182cm, váha 87kg. Snažím si držať 2g bielkovín na kg váhy. A proteín užívam bez laktózy lebo mam intoleranciu na laktózu. Momentálne chcem skúsiť BEEF protein (bez kreatínu). Inač teba si pamätám z predošlého fóra, ešte aj foto máš to isté :)
Obrázok užívateľa
jaroman23focus
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 09 Apr 2013 18:11

Re: Proteín alebo BCAA

Poslaťod BALBOA » 10 Apr 2013 19:02

Výborne si pamätáš :) Ok vyzerá to celkom dobre teraz po rozpisani a keď neriešiš finančnú stránku, tak skús tú kombináciu BCAA + protein. Neboj sa dávkovať vyššie množstvá BCAA - na tvoju váhu to môže byť kľudne 15-20g denne, niektorí uznávaní tréneri a odborníci na športovú výživu odporúčajú dokonca aj vyššie dávky (0,3 - 0,4g BCAA na 1kg hmotnosti). Väčšiu časť je dobré prijať v okolí tréningu (pred/počas/po) a menšiu časť v inom čase.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Proteín alebo BCAA

Poslaťod jaroman23focus » 07 Máj 2013 18:57

Ešte jedna otázka. Po prebudení by ste radšej odporúčali BCAA alebo komplexné aminokyseliny? poprípade niečo iné (nie proteín). Pred spaním beriem hovädzie aminokyseliny a proteín (Carnivor s kreatínom) beriem na desiatu, pred a po tréningu.
Obrázok užívateľa
jaroman23focus
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 09 Apr 2013 18:11

Re: Proteín alebo BCAA

Poslaťod BALBOA » 08 Máj 2013 03:41

Keď máš v ten deň skorší tréning (spomínal si, že más rysovačku, tak v ranných hodinách sa zvykne dávať napr. aeróbka), dával by som v tom prípade skôr BCAA. V opačnom prípade postačia komplexné aminá.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12


Späť na Doplnky výživy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron