Jednoduchý tréning s jednoručkami

Téma určená ženám a témam ktoré ich zaujímajú

Jednoduchý tréning s jednoručkami

Poslaťod BALBOA » 26 Mar 2013 10:06

Nasledujúci jednoduchý tréningový program môže byť vhodný hlavne pre tých, ktorí majú menej času, no napriek tomu chcú efektívne cvičiť. Výhodou je práve nížšia časová náročnosť, keďže tento tréning sa dá v pohode odcvičiť aj doma - postačí jeden pár nastaviteľných jednoručiek (o niečo lepšie bude, ak máte aspoň 2-3 páry, aby ste sa zbytočne nemuseli zdržiavať častou zmenou závaží medzi cvikmi)

Tréningová jednotka s jednoručkami na precvičenie celého tela:
Drepy s jednoručkami (nohy a zadok)
Príťahy jednoručky v predklone (chrbát)
Tlaky jednoručiek v ľahu na podlahe (hrudník)
Výpady s jednoručkami (nohy a zadok)
Tlaky nad hlavu v stoji alebo v sede (ramená)
Tricepsové extenzie v stoji alebo v sede (tricepsy)
Bicepsové zdvihy s jednoručkami (bicepsy)
Výpony v stoji s jednoručkami (lýtka)
+ cvik na brucho

Pre prvé 4 cviky môžte odcviciť 3-4 pracovné série po 8-15 opakovaní, pauzy 60-90 sekúnd. Pre ostatné cviky 2-3 série po 12-20 opakovaní, pauzy 30-60 sekúnd.
Ďalšou možnosťou je cvičiť to systémom kruhového tréningu - teda po jednej sérii prejsť vždy na ďalší cvik a pauzu zaradiť až po absolvovaní celého okruhu. Celkový počet okruhov môže byť 3-5.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Späť na Pre ženy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron