Treninngovy log Vector

Chcete viesť svoj tréningový denník? Tu je na to miesto

Treninngovy log Vector

Poslaťod Vector » 03 Jún 2013 20:33

Zdravím Vás, ak by bol niekto tak ochotní a poradil mi, či je môj tréningový plán vyhovujúci. Čo sa týka cvičenia tak niesom začiatočník cvičil som pár rokov no zo zdravotných problémov som mal ročnú pauzu. Teraz pred mesiacom som sa k tomu vrátil a čo najrýchlejšie by som chcel dobehnúť aspoň zčasti stratenú formu. Kámoš - tréner mi poradil nasledovne: 3x do týždňa(napr.Po,St,Pi) precvičiť v podstate celé telo. Celý tréning vyzerá presne po poradí takto : Hrazda/široký úchop (zdvihy na chrbát pred hlavu)4 série po 10 opakovaní...Drepy - 4série po 15 opakovaní...Benchpress 4 série po 7 opaovaní...Tlaky na ramená v sede pred hlavu - 4 série po 10 opakovaní...Francúzke tlaky na triceps - 4 série po 10 opakovaní...a nakoniec biceps s veľkou činkou 4 série po 7 opakovaní...celé to stihnem za cca 1hod 20min...všade musia byť použité také váhy aby posledné 2-3 opakovania boli maximum z posledných síl. Samozrejme intenzitu každým tréningom zvyšovať, či už kratšími prestávkami alebo vyššou váhou. Cvičím takto už mesiac a tréning ako taký mi vyhovuje. Zatiaľ pozorujem nárast sily aj kondície no chcem sa opýtať, či takýmto tréningom dostatočne precvičím všetky spomínané svalové partie k tomu aby začali rásť. Nakoľko som tuším na váhe nepribral ešte nič, stravujem sa celkom dobre, zatiaľ žiadne suplementy. Dnes som skúsil klasický tréning ako v minulosti - hrudník/biceps (benchpress,jednoručky,rozpažovačky atď.), no musím sa priznať vôbec ma to nebavilo a dokonca som sa cítil oveľa menej uťahaný aj napriek tomu, že som venoval 4x viac času jednej partii ako pri spomínanom tréningu. Cvičil už niekto takýmto spôsobom alebo počuli ste o podobnom tréningu niečo? Môj osobný názor je, že je to dosť dobré nakoľko precvičím celé telo a dám zabrať všetkým partiám každý deň. Len či to má nejaký zmysel. Trošku som sa rozpísal tak prepáčte, no rád b