Ako čo najrýchlejšie zlepšiť výbušnosť a silu?

Produkty, výrobcovia, skúsenosti s doplnkami výživy

Ako čo najrýchlejšie zlepšiť výbušnosť a silu?

Poslaťod TAU » 20 Jún 2013 21:31

Dobry den, snad mi poradi niekto a usmerni ma co najlepsie.
V polke septembra mam fyzicke previerky...100m sprint, skok do dialky z miesta, zhyby na hrazde, 12 min beh.
Nemam problem s 12 min behom, ale vybusne a silove discipliny mi nejdu vobec...sprint, skok a zhyby. Zacal som trenovat cca 4-5 krat za tyzden...2 krat do tyzdna mam beh...stovky a dvojstovky, raz do tyzdna mam posilku(zakladne cviky s velkou cinkou hlavne) a 2 krat do tyzdna doma cvicim zhyby, kliky, drepy a brucho...dva dni pauza...
Potrebujem zlepsit sprint, skok a zhyby v prvom rade, cize vybusnost a silu, zaroven si zachovat vytrvalost, schudnut na tukoch a nabrat na svaloch a sile a co najlepsie sa zregenerovat po tychto treningoch, lebo ma dost vycerpavaju...takze ake pripravky by ste mi odporucili uzivat pocas cca 2,5 mesiaca (napriklad z tejto stranky), pripadne co jest a co zmenit na treningoch. Viem, ze je toho dost vela co by som chcel sucasne poriesit, ale preto sa pytam odbornikov a profesionalov. Dakujem za kazdu radu.
Obrázok užívateľa
TAU
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 20 Jún 2013 20:37

Re: Ako čo najrýchlejšie zlepšiť výbušnosť a silu?

Poslaťod BALBOA » 21 Jún 2013 22:13

Kvalitný viacpercentný proteín 1-2x denne, hodiť sa môžu aj osobitne BCAA. Kreatín potiahne silovo a zlepší svalové prírastky. Multivitamín hlavne ak strava nie je kvalitná a vyvážená. Rybí olej (všetsranný pomocník) a pred najťažšími tréningami môžeš skúsiť nejakú predtréningovku.

Čo sa týka tréningu, to je zložitejšie, keďže je tu viac cieľov za relatívne krátky čas. Všeobecný týždenný split by mohol byť približne takýto:
1 deň atletické disciplíny (šprinty, skoky a dynamika s vlastným telom)
1 deň vytrvalostný beh
2 dni (2 rozdielne tréningy) silové s použitím základných cvikov a ťažších váh (cca 5-8 opk v sériách) - drepy, mrtve ťahy, benč, zhyby, predklony, výpady, príťahy, ramenný tlak, premiestnenie a vzpieracske cviky (vybrať si 3-4 hlavné cviky + prípadne 1-2 doplnkové a precvičiť nimi celé telo v tréningu)
1 deň dynamika s použitím činiek - keďže v tvojom prípade ide hlavne o dynamiku spodnej časti tela a core muscles, najlepšie budú cviky ako drep, premiestnenie, trh, mrtvy ťah, predklony (nie s ťažkými váhami ako predchádzajúce tréningy, ale váhy okolo 50-60% maximálky a 3 dynamické opakovania v sériach)
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12


Späť na Doplnky výživy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron