Dobrá kombinácia a výber?

Produkty, výrobcovia, skúsenosti s doplnkami výživy

Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod losos » 22 Jún 2013 14:38

Zdravim.
Chcem sa opýtať či som si vybral dobre a hlavne či je to dobrá kombinácia.
Ide o tieto výrobky: Protein Power Pro od BioTechu(vanilka) a 100% Creatine Monohydrate taktiež od BioTechu
Podotýkam že pojde o moje prvé suplementy. Hoci cvičím už cca 2,5 roka, všetku hmotu a silu som získaval zo stravy, no je čas sa posunúť ďalej. :)
Diky za rady.
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod BALBOA » 22 Jún 2013 21:56

Môže byť 8-) Klasická základná kombinácia proteín + kreatín monohydrát. Tým nič nemôžes pokaziť. A proťak je aj ekonomicky výhodný.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod losos » 23 Jún 2013 11:31

Ešte ked sa možem spýtať, ohľadom dávkovania a začlenenia do jedálnička, ktorý by som tak trochu potreboval zhodnotiť :)

ČAS JEDLO B/S/T
8:00 100g ovsené vločky + 200ml mlieko polotučné 19/76/7
10:00 3vajcia + celozrnné pečivo + zelenina 17/29/12
12:00 30g Proteín 22,5/5,2/1,5
13:00 100g kuracie mäso + 200g ryža 32/52/5
14:00-16:00 TRÉNING
16:10 30g Proteín 22,5/5,2/1,5
18:00 100g kuracie mäso + 200g ryža 32/52/5
21:00 Tvaroh oddtučnený 35/10/1
SPOLU 182/239,5/33 8286 kJ

Je to v pohode? Mal by to byť jedálniček na nabratie čistej svalovej hmoty :) Plus sa chcem spýtať kedy zaradiť Kreatin a koľko.
Diky moc.
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod Administrator » 24 Jún 2013 16:50

Jedálniček vyzerá byť v poriadku. Záleží samozrejme aj na tom aká je tvoja aktuálna hmotnosť. Kreatín a proteín odporúčam zaradiť tak ako som to zvýraznil nižšie. Napríklad obed s proteínom som vymenil pretože hlavné jedlo len hodinu pred tréningom je dosť neskoro a mne osobne by to určite nesadlo. Kreatín je dobre konzumovať medzi jedlami na lačno. Moje odporúčania vnímaj ako tip na vylepšenie keďže si to mal v podstate zostavené celkom OK.

ČAS JEDLO B/S/T
Po zobudení Protein (alebo rozmiešané v mlieku zaliať vločky)
8:00 100g ovsené vločky + 200ml mlieko polotučné 19/76/7
9:00 Kreatin
10:00 3vajcia + celozrnné pečivo + zelenina 17/29/12
12:00 100g kuracie mäso + 200g ryža 32/52/5
12:30 30g Proteín 22,5/5,2/1,5
13:00 Kreatín
14:00-16:00 TRÉNING
16:10 30g Proteín 22,5/5,2/1,5
18:00 100g kuracie mäso + 200g ryža 32/52/5
21:00 Tvaroh oddtučnený 35/10/1
Pred spaním Kreatín
Všetko je možné. Dosiahnuť nemožné trvá len o čosi dlhšie.
Obrázok užívateľa
Administrator
Site Admin
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 13 Júl 2006 13:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod losos » 24 Jún 2013 20:05

Moja aktuálna váha je cca 68kg. (pri výške 170)
-Takže podľa toho mám brať kreatín 3x do dňa po 5g. Chápem to správne? :)
A ešte taka vec: Dal si mi tam že po prebudení Proteín. No ja vstávam o tej ôsmej a tam mám tie vločky s mliekom. Takže bolo by Okey keby som tam ako prvé jedlo nechal tie vločky a protein nechám o 12:30 a po tréningu? :))
Ako som spomínal tak doteraz som všetku hmotu čerpal zo stravy a nechcem nato ísť hneď zhurta, aj preto chcem zvoliť na začiatok klasickú kombináciu protein a kreatín. :)

A diky moc za rady :))
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod BALBOA » 24 Jún 2013 23:41

losos píše:-Takže podľa toho mám brať kreatín 3x do dňa po 5g. Chápem to správne? :)

Takto to môžeš urobiť niekoľko dní v prvom týždni uživania kreatínu ako nasycovaciu fázu. Potom postačí jedna dávka po tréningu.

losos píše: A ešte taka vec: Dal si mi tam že po prebudení Proteín. No ja vstávam o tej ôsmej a tam mám tie vločky s mliekom. Takže bolo by Okey keby som tam ako prvé jedlo nechal tie vločky a protein nechám o 12:30 a po tréningu? :))

Môže byť aj tak

Ešte taká poznámka, že po tréningu je potrebné prijať aj nejaké sacharidy spolu s proteínom. Prvé sacharidy po tréningu máš až s odstupom 2 hodín od tréningu. Ćiže pridaj nejaké aj ku kokteilu, hoci 30g glukózy.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod losos » 08 Júl 2013 13:26

Ako to je s dávkovaním kreatinu v netreningove dni?
- A ako dlho ho možem uťivať?
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Dobrá kombinácia a výber?

Poslaťod BALBOA » 11 Júl 2013 16:51

Užiť jednu dávku cca 5g v ľubovoľnej fáze dňa. Na načasovaní nezáleží, len na pravidelnosti.

S cyklovaním jednoznačnú odpoveď nedostaneš :) Niekto užívanie kreatínu pravidelne cykluje a niekto ho berie dlhodobo. Boli už vykonané štúdie, kde sa bral kreatín dlhodobo počas doby 1-2 rokov a neboli spozorované žiadne negatívne vplyvy.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12


Späť na Doplnky výživy

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron