Aktuálny jedálniček

Otázky a odpovede ako zlepšiť budovanie svalového objemu

Aktuálny jedálniček

Poslaťod losos » 22 Júl 2014 18:18

Zdravim. Rád by som sa Vám "pochválil" s mojim aktuálnym jedálničkom. Na začiatok by som ešte napísal, že mám 20r, 171cm a po pár týždňovej pauze bez fitka som sa bohužiaľ dostal na 65-66kg. Teraz plánujem pomaly ale isto naberať hmotu. :) K tomu by mi mal dopomôcť tréning tipu 2+1,2+2 a hlavne tento jedálniček:
Raňajky: 3 vajcia, 3 ks celozrnného toastu, nejaká zelenina, trocha šunky a syra
Obed: 100g ryže, 150g kuracieho mäsa a zelenina
--Tréning--
Hneď po tréningu: 20g protein, 4ks racia
Hodinu/ hodinu a pol po tréningu: 300g zemiakov, konzerva tuniaka
Večera: niečo jednoduché a ľahké: racia so šunkou a zeleninou/ s arašidovým maslom a pod.
Pred spaním: 250g tvaroh, pár piškót alebo hrsť arašidov

Približne by to malo byť tých 2-2,5g bielkovín na kilo, sacharidov 3-3,5 a tuky od oka.

Tento jedálniček idem ešte len druhý deň, uvidím ako to bude fungovať... Ak by to veľmi nechcelo ísť hore tak budem pridávať. Čo sa týka obedu a večere, tak zväčša bude to, čo je napísané. No občas aby to nebolo jednotvárne tak nahradím niečim iným s tým, že viac menej zachovám nutričné hodnoty.
Čo sa týka suplementácie, tak užívam protein, BCAA a neskôr pridám kreatin monohydrát.

Ak by mal niekto nejaké pripomienky, som otvorený. :)

PS: Potreboval by som nejaký tip na jednoduché a ľahké jedlo aby som doplnil v netréningový deň. Dik

;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Aktuálny jedálniček

Poslaťod jaroman23focus » 10 Sep 2014 07:03

Tak tu napíšem aj ja môj komplet.

- 5:45 5g BCAA + 3g AAKG + v netréningový deň 4tbl. Krea Genic
- 6:15 raňajky (vždy 100g ryže v surovom stave ktorú uvarím a scedím. Prídám do nej 4 vajcia a urobím praženicu. Na vrch potom každý deň niečo iné - med, čučoriedky, granko,....)
- 9:00 desiata (2x celozrný chlieb + 50g 98% morčacej šunky z LIDL = 10g bielkovín)
- 11:30 obed (vždy 150g ryže v surovom stave a 200g kuraích pŕs - prsia opečiem 2 minúty z každej strany na tefl. panvici a potom dám do vriacej, okorenenej vody kde ich varím 20 minút. Potom už len obmieňam prísady priamo na tanier - horčica, kečup, rôzne omáčky napr. čučoriedkovú mam rád)
- 13:45 v netréningový deň to isté ako na desiatu a v tréningový deň 30g Vitargo a 10g vaječných aminokyselín
- 14:45 predtréningovka + BCAA + Krea Genic nakoľko to je jediný kreatín čo na mne zaberá + 2g L-carnitín
- 15:15 tréning a počas neho pijem 7g BCAA
- 16:30 po tréningu 10g BCAA + 10g glutamín + 2g L-carnitín
- 17:00 40g Vitargo + 10g vaječných aminokyselín
- 17:30 to čo na obed + dobrôtku (100g ovsených vločiek s medom alebo domáce koláčiky - vločky + palatinóza + horká čokoláda + vajíčka a 15min pečiem)
- 19:30 večera (buď 150g tuniak vo vlastnej šťave alebo 250g tvaroh)
- 21:30 10g glutamín
Obrázok užívateľa
jaroman23focus
 
Príspevky: 9
Registrovaný: 09 Apr 2013 18:11

Re: Aktuálny jedálniček

Poslaťod losos » 10 Sep 2014 13:08

Objem či diéta?
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31


Späť na Budovanie svalového objemu

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron