tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

Poslaťod radiskp2 » 29 Okt 2014 18:11

Pekne zdravím všetkých uživatelov fóra,, som tu nový preto sa vopred ospravedlnujem za prípadne prehrešky :) potreboval by som pomoc ohľadom tvorby tréningu. Chcem sa opať pustiť do cvičenia ale ide o to že pracujem v 4-smennej prevádzke, to znamená že pracujem nasledovne : jeden týžden- streda, štvrtok a voľno/ druhý týždeň- pondelok, piatok a celý víkend, a takto sa to opakuje, robím aj nočné smeny.(mám 12 hodinové smeny) Chcel by som poprosiť skúsenejších ako navrhnúť základný objemový tréning podľa takéhoto rozvrhu, dávnejšie som cvičil vyše roka takže nejaké skusenosti už mám, mám 21 rokov, 79kg. Chcem nabrať objem ktorý som značne stratil. ďakujem veľmi pekne
Obrázok užívateľa
radiskp2
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 29 Okt 2014 18:03

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

Poslaťod Administrator » 31 Okt 2014 08:39

No asi dosť podstatnú úlohu v tom bude mať aj náročnosť práce akú vykonávaš. Ak nie je fyzicky náročná, trénovať môžeš pred alebo aj po práci. Tréning potom môžeš zostaviť tak, že budeš cvičiť keď pracuješ a v deň voľna budeš mať aj tréningové voľno. Alebo môžeš tréning nadstaviť nezávisle od toho kedy pracuješ napríklad 3+1
Všetko je možné. Dosiahnuť nemožné trvá len o čosi dlhšie.
Obrázok užívateľa
Administrator
Site Admin
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 13 Júl 2006 13:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

Poslaťod radiskp2 » 31 Okt 2014 19:41

čo sa týka náročnosti práce,, celý deň som v podstate na nohách, som servisný technik, veľa sa nachodím, ale nieje to nič extra fyzicky náročné. Trápia ma len tie nočné smeny,, neviem ako by som zostavil ten tréning tak aby sa telo stihlo zregenerovať kedže celú noc vlastne pracujem a cez deň potom pospím tých 6-7 hodín.
Obrázok užívateľa
radiskp2
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 29 Okt 2014 18:03

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

Poslaťod Administrator » 05 Jún 2015 09:49

Kľudne tréning zaraď po dennom spánku. Pri zostavovaní tréningu sa riaď pocitom. Ak si unavený a máš pocit pretrénovania zaraď viac volna.
Všetko je možné. Dosiahnuť nemožné trvá len o čosi dlhšie.
Obrázok užívateľa
Administrator
Site Admin
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 13 Júl 2006 13:01
Bydlisko: Banská Bystrica


Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron