Pomoc pri tréningu.

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

Pomoc pri tréningu.

Poslaťod losos » 24 Jún 2013 09:46

Zdravim. Potreboval by som zhodnotiť môj tréning resp. poradiť ak je tam niečo zle.
Pondelok: Chrbát: Príťahy kladky pred hlavu, Príťahy kladky za hlavu, Príťahy veľkej činkyv predklone
Triceps: Francuzak, Kladka-laná, Tricepsové kliky
Brucho: ťažke Sed-ľahy, Zdvíhanie nôh vo vise
Utorok: Nohy: Drepy, Výpady, Predkop, Zakop , lýtka
Ramena: Military press, Upažovanie, Zapažovanie
Streda: voľno
Štvrtok: Hrudnik: Tlaky na šikmej, Rozpažovačky(4x12), Predpažovanie kladky(4x12-15)
Biceps: Jednoručky, Scottova lavička
Brucho: ťažke Sed-ľahy, Zdvíhanie nôh vo vise
Piatok: Chrbát: Mŕtvy ťah, Zhyby na hrazde, Príťahy spodnej kladky v sede, Príťahy kladky za hlavu
Nohy : Legpress, Predkop, Zákop, lýtka
Sobota: voľno
Nedeľa: voľno
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod Administrator » 24 Jún 2013 16:52

Aký je tvoj cieľ resp. čo najviac potrebuješ vylepšiť?
Všetko je možné. Dosiahnuť nemožné trvá len o čosi dlhšie.
Obrázok užívateľa
Administrator
Site Admin
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 13 Júl 2006 13:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod losos » 24 Jún 2013 20:17

Umňa je to jednoznačne. Predné stehna mam super. Zadok hamstringy a lýtka by potrebovali ešte poriadne vymakať.
Chrbát v pohode. No nabrať by som potreboval poriadne na tricepsoch a aj na ramenách.
-No s hrudníkomje to umňa komplikované. Spodok mam v pohode, možno by ešte potreboval trochu vymakať ale vrchny hrudník by som potreboaval poriadne nabrať...
-A čo sa týka brucha, tak sixpack by tam aj bol, no tehly niesu natoľko veľké aby ich bolo poriadne vidno. :))
Ak by ti to pomohlo mi pomôcť s treningom mám aj aktuálnu fotku, ale to by som ti račej poslal správou. :)
Diky moc :)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod BALBOA » 24 Jún 2013 23:48

Keď má ísť o objemový program, tak pri tomto rozpise tréningových dní by si mohol skúsiť split vršok/spodok.

Pondelok: vrch
Utorok: spodok
Streda: voľno
Śtvrtok: vrch
Piatok: spodok
Sobota: voľno
Nedeľa: voľno

Prípadne prehodiť na spodok a potom vrch, ale to už nie je až tak podstatné a záleží aj od výberu cvikov, priorít.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod losos » 25 Jún 2013 07:07

A podľa toho čo som napísal by si mi odporúčal aké cviky? :)
-Myslím konkrétne cviky v danom tréningu :) Ak by si teda mal čas nato :)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod BALBOA » 01 Júl 2013 09:26

Dám ti príklad, podľa ktorého sa môžeš inšpirovať.

PONDELOK
A1: benč 4x6
A2: príťahy v predklone VČ 4x6
B1: ramená tlaky JČ 4x10
B2: krčenie ramien VČ 4x10
C1: biceps JČ klasika (alebo kladivove) 3x12
C2: triceps french press 3x12
+ pár doplnkov prípadne

UTOROK
drep 4x6
A1: MT s napnutými nohami 5x8
A2: brucho lubovolny cvik 5 sérii
B1: legpres 4x12
B2: lýtka výpony 4x12
+ par doplnkov pripadne

ŠTVRTOK
A1: tlaky JČ šikmo hore 4x10
A2: zhyby nadhmat 4 serie
B1: military press 5x8
B2: upažovanie 5 serii
C1: biceps VČ 3x12
C2: triceps bradla 3x12
+ par doplnkov prípadne

PIATOK
mrtvy ťah 5x5
A1: predný drep 6x6
A2: zakopávanie 4x10
B1: výpady VČ 3x12-15
B2: lýtka 3x12-15
brucho + par doplnkov pripadne

A1+A2,B1+B2, C1+C2 – sú to supersérie, medzi nimi odpočívaš cca 60-90s (príklad: odcvičím jednu sériu cviku A1, dám pauzu 60-90s, odvičím jednu sériu cviku A2, pauza 60-90s atď....)
- streda a víkend je voľno
- po zhruba 4-6 týždňoch môžeš pomeniť cviky alebo prejsť na niečo iné
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod losos » 01 Júl 2013 21:14

Ešte taka vec, doplnky je podľa teba lepšie si nechať na koniec tréningu alebo napr. v pondelok keď dám supersériu A1+B1 tak hneď za tým napr. rozpažovačky a príťahy kladky za hlavu? a tie doplnky tiež v supersérii alebo klasika? ....a potom pokračovať B1+B2 a tak ďalej?
***Viac krát som počul že partiu ktorá ti zaostáva, resp. chceš ju zlepšiť je dobré si dať na začiatku každého tréningu 2-3 série a vraj to pomáha..Vieš o tom niečo viac? :)) Mne totiž dosť zaostáva triceps :/
- Kým mi na toto odpovieš doplním si tam ešte konkrétne doplnky a všetko ostatné a potom to tu dam na zhodnotenie :)) Pohoda? :)

- Inak vyzerá to sľubne, v mojom prípade určite veľká zmena... Musim už len počkať či sa mi pritrafí nejaká brigáda aspoň na mesiac alebo nejak nezadarí aby som mal financie na doplnky a poriadnu kvalitnú stravu a objemovka može začať :))

Diky moc.
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod BALBOA » 01 Júl 2013 21:43

Ono ten tréning je dobre zostavený a vyvážený aj bez ďalších doplnkových cvikov, ktoré vôbec nie je nutné pridávať. Ale ak už, daj ich až úplne v závere tréningu po všetkých cvikoch.

Zaostávanie partii by som v prípade začiatočníkov a mierne pokročilých veľmi neriešil, lebo im zaostáva prakticky všetko :x ak to berieme trochu odľahčene. Častokrát sa tým potom dostanú len do stavu pretrénovania, keď sa chcú viacej na niečo zamerať. Na triceps napríklad tam máš 2 komplexné tlakové cviky + 1 špeciálne zameraný v každom tréningu vrchu, to stačí.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod losos » 01 Júl 2013 21:53

Pondelok: + doplnky: Ťažke rozpažovačky šikmo hore hlavou, Príťahy kladky za hlavu, Zapažovanie, Sťahovanie kladky
Utorok: + doplnky: Predkopávanie
Štvrtok: + doplnky: Peck-deck, Veslovanie v sede, Kick-back
Piatok: tam ma žiadne doplnky nenapadajú, keďže tam su len nohy a je tam cvikov dosť :)

Mysliš že môžu tieto doplnky byť? :)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Pomoc pri tréningu.

Poslaťod BALBOA » 02 Júl 2013 21:55

Ja by som to už nerozširoval, ale keď si myslíš, že tie cviky sú pre teba potrebné a niečo tým sleduješ, môžeš :x Väčšina z nich je z pohľadu objemu a sily neproduktívna.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Ďalší

Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron