Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod BALBOA » 17 Mar 2013 07:28

Namiesto multipresu použi voľné váhy (VČ, JČ). Inak može byť, celkom dobre to je.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 17 Mar 2013 15:44

Takze su dobre tie treningove plany??a pocuj na bočné delty je jaky dobry cvik??neviem najst nejaky dobry cvik...
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod BALBOA » 20 Mar 2013 06:37

vzpieračské cviky (trh, nadhod) a ich čiastkové pohyby (premiestnenie, clean pull z predklonu,atd.), tlaky na ramena JČ/VČ, priťahy k brade, upažovanie
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 20 Mar 2013 20:54

Balboa díky za vsetko aj za tie cviky ...díky moc.. ;)
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 03 Júl 2013 15:41

Balboa ja by som sa chcel opýtať že ja som futbalista a že chcem posilovať aby som nabral viac svalov a svlaovej hmoty a ze jak mam si rozdeliť trening posilvoaci co by bolo pre man futbalistu najlepsie?
Tréning celého tela v jednej tréningovej jednotke
Tréning s delením na tlakové a ťahové cviky
Tréning s delením na hornú a spodnú časť tela
Trojdňový tréningový split
Štvordňový tréningový split
Päťdňový tréningový split
Dvojfázový tréningový split
Tréningový split zameraný na slabšie články
Co by bolo pre futbalistu najlepsie podla coho posilovat?
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 03 Júl 2013 18:56

Podľa mňa "Tréning celého tela v jednej tréningovej jednotke".
- Poznám viacero futbalistov, resp. aj celý tým ktorí chodí makať v zimnom období do fitka pod dohľadom fitness trénerov a všetci idu fullbody. :)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 04 Júl 2013 19:13

Tak je najlepsie pre futbalistu cvicit cele telo??a neporadili by ste mi nejaky treningovy plan ktory by som mal cvicit?
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 04 Júl 2013 21:51

Tak dosť zaleži aj natom, čo od toho očakávaš. Teda načo sa maš na začiatku zamerať viac. Či chceš zlepšiť napr. výbušnosť alebo či sa cheš zlepšiť v osobných súbojoch.
- Ale tak či onak určite by som zaradil klasické cviky na nohy ako drep, predkopávanie a zakopávanie. Pričom drep pojdeš pomalým kontrolovaným pohybom dole a hore rýchlym výbušným pohybom. Táto technika by ti mala pomôcť výbušnosť nôh a takú razantnosť pohybu. Predkopávanie a zakopávanie možeš spolu v supersérii.
Na vrch tela by bolo dobré zvoliť tieš klasiku, ktorá ti spevní vrch tela a zlepší tak osobné súboje na ihrisku.
Na hrudník Benchpress, na chrbát Príťahy kladky pred hlavu a za hlavu. Potom na ramena stačí predpažovanie alebo upažovanie. Možeš pridať po jeden cvik na biceps a triceps(v supersérii) a samozrejme na brucho, ktoré spevňuje držanie vrchnej časti tela. Na brucho si môžeš dať klasické sed-ľahy na naklonenej lavičke. Bolo by dobré ak ti tie sed-ľahy pôjdu ľahko pridať aj nejakú záťaž.
- Čiže na zhrnutie: -
Výbušný drep 4x10
Predkopávanie 3x10 (superséria so zakopávaním)
Zakopávanie 3x10
Benchpress 4x10
Príťahy kladky pred hlavu 4x10
Príťahy kladky za hlavu 4x10
Predpažovanie/ Upažovanie 4x10
Sťahovanie kladky(triceps) 3x12 (superséria s bicepsom)
Bicepsový zdvih veľkej činky 3x12
Sed-ľahy 5x10
* Úplne stačí si tento tréning dať 2krát do týždňa.
A hlavne ak si v posilke nový tak by bolo dobré aby ti niekto skúsenejší ukázal správnu techniku cvikov... ;)
---Takže takto by podľa mňa mohol vyzerať tréning futbalistu. Dúfam že ma tu niekto skúsenejší nezdissuje : :lol:
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 05 Júl 2013 20:29

No diky moc za radu a este by som sa chcel spytat ked chcem pribrat na vahe a svalovej hmoty nabrat mam pit protein, gainer alebo kreatin?co je najlepsie??
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 05 Júl 2013 20:43

Zakladom je pestrá a vyvažena strava..Čiže bielkoviny, sacharidy a tuky prijímať hlavne zo stravy a poprípade to dopĺňať doplnkami (preto sa volaju doplnky vyýživy :P ).
-Osobne ti ohľadom doplnkov veľmi neporadím, pretože som zatiaľ žiadne nebral. A nemal som problém či nabrať či trochu vyrysovať aj bez nich. No už pomaly prichádza čas, kedy po nich siahnem aj ja. Ale to už mam niečo odcvičené :)

-Skús tu napísať tvoj jedálniček, čo bežne jedávaš a časy kedy to jedávaš. Pretože doplnky ti su nanič keď nemáš dobrú stravu.

Napr. protein sa odporúča brať raz či dva krát do dňa. Čo ti dá cca 55g bielkovín, no ty potrebuješ o dosť viac. Jedine ak by si mal tak 20-30 kil :D Dosť záleži aj na metabolizme a natom, ako sa tvoje telo správa. Či maš tendenciu priberať a musiš si jedálniček strážiť alebo možeš jesť všelijaké mastné jedla a nepriberieš...
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron