Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 06 Júl 2013 09:19

No praveze ja mozem zjest hoci co aj prasa aj hoci co mastne a nepriberem ani za nic..pret osa pytam co by mi pomohlo aby som nabral viac na vahe a viac svalovej hmoty. Ja nemam nejaky extra jedalnicek. Neporadil by si mi co mam jest na ranajky, obed a veceru?
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 06 Júl 2013 09:37

Hlavne sa snaž jesť pravidelne. A hlavnie nie tak, ako vidiš vo filmoch-3krat denne. :D Ale aspon 6 krát.
-Zostavenie jedálničku závisí aj od toho kedy maš tréning. U teba buď futbalový alebo aj ten vo fitku.
- Základom sú stále tie isté suroviny. A to: ovsené vločky, mlieko, vajcia, mäso(v objekomvke je ti jedno či kuracie, morčacie, bravčové alebo hovädzie), ryby, ryža, cestoviny, zelenina, ovocie, ...
Napíš kedy más tréningy a napíšem ti kedy približne a čo jesť z týchto potravín.

Ak maš taký metabolizmus ako si napísal tak kľudne môžeš niekedy ryžu nahradiť napr. hranolkami. Alebo podobné obmeny.
- Ak niesi "profesionálny" kulturista tak v objemovke(čiže naberacia fáza) počítať sacharidy a tuky nemusíš vôbec(samozreme ak ich prijímaš v dostatočnom množstve), hlavne ten príjem bielkovín si treba strážiť. Dokonca to nerobia ani niektorý kulturisti... ;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Administrator » 06 Júl 2013 10:24

No hlavne je dôležité jesť správne, tlačiť sa mastným v domnienke, že priberiem nie je šťastné riešenie. Živočíšne tuky pre človeka vo veľkom množstve vôbec nie sú zdravé. Kľúčom k priberaniu je mať väčší energetický príjem ako výdaj. Potom začneme priberať...
Všetko je možné. Dosiahnuť nemožné trvá len o čosi dlhšie.
Obrázok užívateľa
Administrator
Site Admin
 
Príspevky: 72
Registrovaný: 13 Júl 2006 13:01
Bydlisko: Banská Bystrica

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 06 Júl 2013 10:53

Súhlasim. :) A hlavne je rozdiel či maš energiu prijatú zo sladkostí, vyprážaných jedál, nezdravého tuku, koláčov a podobných nezmyslov alebo či si energiu prijal z potravín čo som písal vyššie. Tu je hlavný rozdiel v tom, či naberáš tuky alebo svalovú hmotu. ;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 06 Júl 2013 11:08

No ja mavam treningy vo fitku pondelok, stredu piatok a treningy futbalove mavam zatial utorok a stvrtok. A s tyc hpotravin co si pisal jem uplne vsetko..ovsené vločky, mlieko, vajcia, mäso(jen dost kurace skoro stale ale jem niekedy aj bravcove alebo morcacie), ryby, ryža, cestoviny, zelenina, ovocie,
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 06 Júl 2013 11:49

Tak si to skus dať takto:
Raňajky: ovsené vločky s mliekom (8:00)
Desiata: 3-4 vajcia + zelenina + celozrnne pečivo (10:00) ...praženica či klasické varené- je to na tebe
Obed: 150-200g mäsa + príloha ryža/zemiaky (12:00)
--- Tréning --- (14:00-15:30)
Hneď po tréningu si daj banán.
Olovrant: tuniak + celozrnné pečivo/cestoviny/ryža (16:00)
Olovrant2: Cottage cheese(možeš samotný alebo si daj kľudne aj nejaký grahamový rožok)
-osobne mi biely cottage nechutí, v predajni Milk Agro majú aj jahodový..takže si možeš kupiť aj ten(je super :P )
Večera: Zase mäso alebo ryba + príloha (20:00)
Večera 2: pred spraním 250g tvaroh (22:00)
Naposledy upravil losos dňa 07 Júl 2013 12:45, celkovo upravené 1
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 06 Júl 2013 17:19

dakujem za rady
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 10 Júl 2013 09:07

Iwo94 píše:dakujem za rady


Nieje začo. Potom nam daj vedieť či pomohlo a ake vysledky to spravilo :) :)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod Iwo94 » 13 Júl 2013 17:48

caw..pocuj na hrudnik satci iba benchpress ci aj iny cvik?a na chrbat staci iba to stahovanie kladky za a pred hlavu?a ine cviky netreba? a at superseria to je ze pojdem seriu predkopavania a hned seriu zakopavania ako naraz bez rpestavky?
A podla tohto mam cvicit??a kolko krat do tyzdna??a jak dlho mama podla tohto cvicit?
- Čiže na zhrnutie: -
Výbušný drep 4x10
Predkopávanie 3x10 (superséria so zakopávaním)
Zakopávanie 3x10
Benchpress 4x10
Príťahy kladky pred hlavu 4x10
Príťahy kladky za hlavu 4x10
Predpažovanie/ Upažovanie 4x10
Sťahovanie kladky(triceps) 3x12 (superséria s bicepsom)
Bicepsový zdvih veľkej činky 3x12
Sed-ľahy 5x10
Obrázok užívateľa
Iwo94
 
Príspevky: 20
Registrovaný: 12 Mar 2013 10:38

Re: Rozdelenie tréningu (všeobecné schémy)

Poslaťod losos » 13 Júl 2013 18:08

Iwo94 píše:caw..pocuj na hrudnik satci iba benchpress ci aj iny cvik?a na chrbat staci iba to stahovanie kladky za a pred hlavu?a ine cviky netreba? a at superseria to je ze pojdem seriu predkopavania a hned seriu zakopavania ako naraz bez rpestavky?
A podla tohto mam cvicit??a kolko krat do tyzdna??a jak dlho mama podla tohto cvicit?
- Čiže na zhrnutie: -
Výbušný drep 4x10
Predkopávanie 3x10 (superséria so zakopávaním)
Zakopávanie 3x10
Benchpress 4x10
Príťahy kladky pred hlavu 4x10
Príťahy kladky za hlavu 4x10
Predpažovanie/ Upažovanie 4x10
Sťahovanie kladky(triceps) 3x12 (superséria s bicepsom)
Bicepsový zdvih veľkej činky 3x12
Sed-ľahy 5x10


Jj tak to stači :)
-K tým supersériam: Buď si to dáš predkop a hneď zakop a tak minúta alebo minúta a 1/2 pauza a znova. Alebo si to môžeš dať predkop-minúta pauza-zákop-zase pauza a dokola. Niekedy stači že prejdeš od jedného stroja k druhému a si v pohode. Ak niesu vedľa seba :D :D
No vzhľadom nato, že máš aj tréningy futbalové tak 2 krát do týždňa. Je už na tebe kedy, musiš sa zariadiť podĺa futbal. tréningov...Ale tak aby si mal medzi tréningami v posilke tak 2-3dni pauzu. Často vidím že chlapci z futbalu chodia do fitka pred futbalovým tréningom.
- No a jak dlho, to je ťažka otázka. Vzhľadom nato, že ide hlavne o zlepšenie sa vo futbale, tak to môžeš ísť dlšie, kľudne aj pár mesiacov. Potom môžeš zmeniť... Ale keďže ide stále o ten futbal tak zase nejaké fullbody...V tomto tréningu maš základne cviky takže bude to určite niečo podobné pretože niet nad klasiku ;)
--- A hlavne v seriach choď rovnaké váhy(napr. benchpress všetky serie s 40kg). No a po čase keď už ti to bude ľahké a budeš vidieť že by si zvládol všetky série s váhou väčšou napr. o 2,5kg/5kg tak si pridaj. Ak to budeš všetko poctivo dodržiavať tak určite budeš časom zvyšovať. ;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

PredchádzajúciĎalší

Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron