Zhodnotenie treningu

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

Zhodnotenie treningu

Poslaťod squater » 25 Dec 2013 18:25

Zdravim. Čo poviete na takýto Fullbody tréning 3x do týždňa? Plánujem ho ísť v diéte. Stravu samozrejme poriešenú mám. Drepy, ťahy a pod. nemôžem cvičiť zo zdravotných dôvodov, bohužiaľ. :cry:
A1 Výpady
A2 Výpony na lýtka

B1 Predkopávanie
B2 Adduktory

C1 Zakopávanie
C2 Abduktory

D1 Tlak
D2 Dvíhanie nôh v ľahu

E1 Rozpažovanie s jednoručkami
E2 Strihy na kladke

F1 Príťahy kladky pred hlavou
F2 Sťahovanie lana na chrbát

G1 Tlaky na ramená
G2 Upažovanie s jednoručkami

H1 Francuzky tlak/ Klikny na bradlách
H2 Zapažovanie s jednoručkami

I1 Sťahovanie lana
I2 Ľubovoľný cvik na biceps

Pondelok: 4x6
Streda: 4x8
Piatok: 4x12

+KARDIO
Obrázok užívateľa
squater
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 17 Nov 2013 19:33

Re: Zhodnotenie treningu

Poslaťod BALBOA » 29 Dec 2013 04:41

- Drepy a MT nemôžeš cvičiť. Presnejší dôvod?
Existuje veľa variácií drepov, ťahov a lepších (komplexnejších) cvikov na spodok. Len treba skúšať a nájsť, čo telo (a výbava v posilňovni) dovolí.

- Máš tam veľa cvikov na jeden tréningový deň. Kľudne to zredukovať cca na polovicu a vytvoriť si skôr 2-3 iné tréningové schémy, ktoré budeš obmieňať.

- Tie schémy, ktoré uvádzaš nakonci, nie sú vo všeobecnosti dobré v prípade každého cviku - napríklad 4x6 nebude najlepšia voľba pri predkopávaniach a rôznych iných izolovaných cvikoch.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Zhodnotenie treningu

Poslaťod squater » 29 Dec 2013 10:50

Drepy a ťahy necvičím preto, lebo mam problémy s platničkami. Podobne nemôžem cvičiť ani príťahy VČ v predklone či legpress alebo sa veľmi zapierať do chrbta pri iných cvikoch. Skúšal som si tento tréning a do hodiny a pol sa zmestím v pohode. Vršok sa dá precvičiť v pohode aj teraz, jedine nohy neprecvičím tak ako kedysi. Dávam prakticky len izolované cviky poprípade ľahšie výpady.
Obrázok užívateľa
squater
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 17 Nov 2013 19:33


Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 1 hosť

cron