Stránka 1 z 1

tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

PoslaťNapísal: 29 Okt 2014 18:11
od radiskp2
Pekne zdravím všetkých uživatelov fóra,, som tu nový preto sa vopred ospravedlnujem za prípadne prehrešky :) potreboval by som pomoc ohľadom tvorby tréningu. Chcem sa opať pustiť do cvičenia ale ide o to že pracujem v 4-smennej prevádzke, to znamená že pracujem nasledovne : jeden týžden- streda, štvrtok a voľno/ druhý týždeň- pondelok, piatok a celý víkend, a takto sa to opakuje, robím aj nočné smeny.(mám 12 hodinové smeny) Chcel by som poprosiť skúsenejších ako navrhnúť základný objemový tréning podľa takéhoto rozvrhu, dávnejšie som cvičil vyše roka takže nejaké skusenosti už mám, mám 21 rokov, 79kg. Chcem nabrať objem ktorý som značne stratil. ďakujem veľmi pekne

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

PoslaťNapísal: 31 Okt 2014 08:39
od Administrator
No asi dosť podstatnú úlohu v tom bude mať aj náročnosť práce akú vykonávaš. Ak nie je fyzicky náročná, trénovať môžeš pred alebo aj po práci. Tréning potom môžeš zostaviť tak, že budeš cvičiť keď pracuješ a v deň voľna budeš mať aj tréningové voľno. Alebo môžeš tréning nadstaviť nezávisle od toho kedy pracuješ napríklad 3+1

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

PoslaťNapísal: 31 Okt 2014 19:41
od radiskp2
čo sa týka náročnosti práce,, celý deň som v podstate na nohách, som servisný technik, veľa sa nachodím, ale nieje to nič extra fyzicky náročné. Trápia ma len tie nočné smeny,, neviem ako by som zostavil ten tréning tak aby sa telo stihlo zregenerovať kedže celú noc vlastne pracujem a cez deň potom pospím tých 6-7 hodín.

Re: tréning pri nepravidelnej pracovnej dobe

PoslaťNapísal: 05 Jún 2015 09:49
od Administrator
Kľudne tréning zaraď po dennom spánku. Pri zostavovaní tréningu sa riaď pocitom. Ak si unavený a máš pocit pretrénovania zaraď viac volna.