Môj tréning

Všetko o tréningu, cvikoch a tréningových plánoch

Môj tréning

Poslaťod losos » 16 Jún 2014 09:12

Zdravim. Chcem sa s vami podeliť o môj nový tréning. Pri zostavovaní som musel brať bohužiaľ do úvahy aj problémy s chrbticou(hlavne u nôh). A samozrejme aj priority a teda, že chcem zlepšiť celkovo ruky a chrbát.
DEŇ 1:
Chrbát: Zhyby - 50opakovaní
Príťahy kladky za hlavu- 4x8
Príťahy na stroji/ s JČ- 3x8-12
Hrudník: Tlaky s JČ na šikmej- 4x8
Benchpress/ Tlaky na stroji- 4x10-12
Rozpažovanie- 4x12-16
Ramená: Upažovanie- 4x8 + zhadzovanie
Zapažovanie- 4x12
Príťahy VČ k brade- 4x12
DEŇ 2:
Nohy: Výpady- 3x10-12 / 6-8
Predkopávanie- 4x8
Zakopávanie- 4x8
Abbduktory- 3x12-16
Adduktory- 3x12-16
*Raz do týždňa nahradím abb- a adduktory Bulharským drepom so záťažou
Triceps: Sťahovanie lana- 4x12-15
Francúzsky tlak- 4x8
Kliky na bradlách/ na stroji- 4x12-16
Biceps: Zdvih s EZ činkou- 3x8
Zdvih s JČ v ľahu- 3x8-12
Kladivový zdvih 3x10-12
Trapezy: Kŕčenie ramien s kotúčom 4x8-12 -> Uvidím, ako mi to bude vychádzať a podľa toho sa rozhodnem v ktorý deň ich zaradím.

Čo nato poviete? Je to fajn, alebo tam niekto vidí niečo, čo by som podľa vás mal zlepšiť? :) Dik. ;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Môj tréning

Poslaťod BALBOA » 18 Jún 2014 19:59

Tych cvikov je mozno vela (hlavne v pripade mensich partii), ale dost zalezi aj na tom, ako to chces tocit (2+1, 1+1, pripadne trening 3x tyzdenne). Dalo by sa tam urobit aj niekolko zmien v pripade vyberu cvikov - ja by som tam dal napr. jeden komplexnejsi tlakovy cvik na ramena, vymenil jeden pritahovy cvik za krcenie ramien, ine cviky na nohy.
IN NOMINE DEADLIFT ET SQUAT ET BENCHPRESS, AMEN.
Obrázok užívateľa
BALBOA
Moderátor
 
Príspevky: 227
Registrovaný: 15 Aug 2006 15:12

Re: Môj tréning

Poslaťod losos » 18 Jún 2014 20:40

BALBOA píše:Tych cvikov je mozno vela (hlavne v pripade mensich partii), ale dost zalezi aj na tom, ako to chces tocit (2+1, 1+1, pripadne trening 3x tyzdenne). Dalo by sa tam urobit aj niekolko zmien v pripade vyberu cvikov - ja by som tam dal napr. jeden komplexnejsi tlakovy cvik na ramena, vymenil jeden pritahovy cvik za krcenie ramien, ine cviky na nohy.


Skúšal som to tento týždeň a celkom v pohode. :) Točim to 2+1 (víkend voľno). A nohy no...tam si bohužiaľ nevyberiem. Na nohy jednoducho idem to, čo môžem. :/
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31

Re: Môj tréning

Poslaťod Cyklista » 13 Aug 2014 19:07

Zdravím Vás..

Robím cestnú cyklistiku a chcel by som popri tom nabrať svaly, hlavne na ramenách a prsiach( geneticky mame v rodine strašne viditeľné kľúčne kosti).Moja otázka znie : Dajú sa nabrať svaly na tých partiách ktoré som uviedol, keď za týždeň trénujem cyklistiku 12 hodín? Čo a ako mám jesť a ako cvičiť?
Obrázok užívateľa
Cyklista
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 13 Aug 2014 18:57

Re: Môj tréning

Poslaťod losos » 13 Aug 2014 21:51

Cyklista píše:Zdravím Vás..

Robím cestnú cyklistiku a chcel by som popri tom nabrať svaly, hlavne na ramenách a prsiach( geneticky mame v rodine strašne viditeľné kľúčne kosti).Moja otázka znie : Dajú sa nabrať svaly na tých partiách ktoré som uviedol, keď za týždeň trénujem cyklistiku 12 hodín? Čo a ako mám jesť a ako cvičiť?


Jednoducho musíš nabrať hmotu komplexne a niečo sa určite nalepí aj tam, kde chceš. No lokálne len na istom mieste to nejde... Pre začiatok by som volil asi FullBody tréningy 3x do týždňa. A strava, no. Jesť dostatok bielkovín(mäso, vajcia, syry, ryby, tvaroh, ...). Kvalitné tuky(olivový/kokosový/ľanový olej, orechy, semiačka, avokádo, arašidové maslo) a dostatočné množstvo sacharidov (celozrnné pečivo, ryža, zemiaky, cestoviny, strukoviny, vločky ...)
Musíš si to hlavne odsledovať a nastaviť stravu a jej množstvo tak, aby si sa cítil dobre a aby to rástlo. Tréningy plus do toho cyklistika, tam budeš mať celkom slušný výdaj energie, takže bude potrebný aj slušný príjem energie.
Jednoducho cvič, jedz a zapisuj si to. Aby ak by to nešlo hore, aby si vedel čo si jedol a podľa toho pridal ďalšie kalórie navyše.
;)
STOP DREAMING - START LIVING
losos
 
Príspevky: 124
Registrovaný: 22 Jún 2013 14:31


Späť na Tréning a cviky

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron